Гарантія та повернення

1. Гарантійне обслуговування в сервісних центрах

Ви можете звертатися за гарантійним обслуговуванням в офіційні сервісні центри
При зверненні в сервісний центр з собою необхідно мати:
- товар з повною комплектацією;
- оригінальний гарантійний талон;
- документ підтверджує оплату.
Гарантія надається на термін від 2-х тижнів до 99 місяців. Будь ласка, перевіряйте комплектність і відсутність дефектів в товарі при отриманні.


2. Відновлення гарантійного талона

Якщо у вас загублений або пошкоджений гарантійний талон від виробника, ви можете відправити запит у вільній формі нам на пошту clicklook777@gmail.com. Обов'язково вкажіть в запиті
номер Вашого замовлення і прикріпіть фотографію чека і фотографію серійного номера на товарі.
Якщо у вас немає документів, що підтверджують покупку, ви можете зателефонувати в наш сервісний відділ: (096) 990-42-46.
* Оплата дзвінків-згідно з тарифами оператора.


3. Де можна обміняти або повернути товар

Обміняти або повернути товар можна протягом 14 днів з дня покупки за допомогою служби доставки, або за адресою Київська обл, с.Соф. Борщагівка, вул. Сагайдачного 15.
Умови повернення: для оформлення повернення візьміть з собою паспорт, чек і товар в упаковці.
Повернення коштів здійснюється в термін від 1 до 7 днів.
Ми оформляємо повернення, якщо: товар не був у вжитку і не має слідів використання: подряпин, відколів, потертостей, на лічильнику телефону не більше 5 хвилин розмов, програмне забезпечення не піддавалося змінам; товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки; збережені всі ярлики і заводське маркування.
Якщо товар не працює, обмін або повернення товару проводиться тільки при наявності висновку Сервісного центру, авторизованого виробником, про те, що Умови експлуатації не порушені.